Vælg en side

FAQ

I denne sektion kan du finde svar på vores kunders, oftest stillede spørgsmål.

BETALING

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Hos AV-Universe.dk kan du betale med følgende muligheder:  Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestrocard og MobilePay.

Du betaler intet kortgebyr eller andet, og pengene bliver først hævet på din personlige konto, når dine varer afsendes fra vores danske lager. Derudover modtager du også en kvittering for købet og betalingen.

Kan man få tilsendt faktura med kredit?

Hos AV-Universe.dk er det kun muligt for erhvervskunder at få kredit. Har du et SE, CVR eller P-nummer, er det muligt at få mellem 14 til 30 dages kredit på dine varekøb samt få tilsendt en faktura.

Hvis din virksomhed ønsker et godt tilbud, så kontakt os på info@av-universe.dk, og så vender vi tilbage hurtigst muligt med et tilbud til dig.

Er AV-universe.dk priser inkl. moms?

Alle vores priser er inkl. 25% dansk moms. 

Hvorfor bliver min betaling afvist?
  • Den typiske grund er indtastningsfejl. Venligst foretag kontrol over de indtastede cifre på forsiden af kortet, udløbsmåned/år og kontrolcifrene bag på kortet.
  • Cifrene skal indtastes uden mellemrum
  • VISA Electron – vær opmærksom på dækningen på kortet, dette er et ofte anset problem med VISA Electron.
  • VISA Electron kan ikke overtrækkes.
  • Hvis ingen af ovenstående er problemet, så kontakt os venligst på e-mail: info@av-universe.dk
Er det sikkert at bruge kreditkort?

Hos AV-Universe.dk er det 100% sikkert at anvende dit kreditkort eller betale over mobile pay. Vores betaling er SSL-sikret og krypteret. Betaling sker via Quickpay, som er en af Danmarks førende betalingsudbydere, som hver dag er med til at sikre dit betalingskort er sikret mod misbrug. Du er i sikre hænder ved at handle hos AV-Universe.dk

Hvornår bliver pengene hævet?

Pengene bliver hævet når varen bliver afsendt fra vores danske lager. Hvis varen er udsolgt, hæves pengene ikke før varen sendes på et senere tidspunkt. Hvis flere varer er udsolgte, er det muligt at dellevere bestillingen, og hæve beløbet af flere omgange.

I mangler den betalingsmetode jeg ønsker at benytte?

Hos AV-Universe.dk tager vi imod de mest udbredte betalingsmetoder i Danmark. Hvis vi ikke modtager din ønskede betalingsmetode, så kontakt os på info@av-universe.dk så finder vi muligvis en anden løsning eller betalingsmetode.

BESTILLING

Jeg er ny kunde på AV-Universe.dk, hvordan bestiller jeg?

Du skal blot klikke på det produkt du er interesseret i, hvorefter du bliver videresendt ind på produktet hvor du skal trykke ”tilføj til kurv”, derefter kan du trykke ”se kurv” hvor du bliver guidet ind til de varer du har i kurven. Hvis du ønsker at shoppe videre, skal du blot vælge den kategori du nu ønsker at besøge. Når du er færdig med at shoppe, skal du blot vælge den ønskede fragt og derefter indtaste de nødvendige leveringsinformationer og kort oplysninger. Derefter pakker vi din bestilling, og sender den afsted til di – Rigtig god fornøjelse, vi håber du bliver glade for din pakke.

Kan jeg få leveret i udlandet?

Hos AV-Universe.dk leverer vi også til udlandet, kontakt os på e-mail: info@av-universe.dk så beregner vi en pris for dig.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail, bedes du venligst kontrollere dit spamfilter.

Er det muligt at ændre en bestilling?

Hvis din bestilling ikke er afsendt endnu, så kontakt os for at få ændret leveringsadressen. Hvis du ønsker at ændre indholdet af bestillingen, så er dette ligeledes også kun muligt hvis orden ikke er afsendt endnu. Hvis ordren ikke er afsendt endnu, kan vi blot slette din ordre, så du har mulighed for at placere en ny.

Kan man få tilsendt faktura med kredit?

Hos AV-Universe.dk er det kun muligt for erhvervskunder at få kredit. Har du et SE, CVR eller P nummer, er det muligt at få mellem 14 til 30 dages kredit på dine varekøb samt få tilsendt en faktura.

Hvad gør jeg hvis der opleves tekniske fejl når jeg prøver at bestille?

Hvis du oplever tekniske fejl under din bestilling eller andet på www.av-universe.dk må du meget gerne kontakte os på e-mail: info@av-universe.dk så løser vi problemet hurtigst muligt.

Hvem kan handle hos AV-Universe.dk?

Hos AV-Universe.dk handler vi både med privatkunder, erhvervskunder og offentlige institutioner.

Hvorfor kommer mine varer ikke i indkøbskurven?

Hvis du ønsker at handle hos AV-Universe.dk er det nødvendigt at aktivere cookies i din browser. Cookies tillader hjemmesiden KUN midlertidigt at gemme oplysninger om hvilke varer du har tilføjet til kurven. Oplysningerne slettes straks igen, når du forlader hjemmesiden.

FORSENDELSE

Hvad koster fragten?

Hos AV-Universe.dk koster det 45 kr. at få tilsendt til pakkeshop og 70 kr. at få tilsendt til hjemmeadresse.

Leverer i til erhvervsadresser?

Når du tjekker ud med de ønskede varer i kurven, skal du blot vælge ”GLS Erhverv”, dette er vores leveringsmulighed direkte til virksomheder.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Hvis du ikke er hjemme når postbilen ankommer og din forsendelse ikke kan komme i postkassen, så medtager postbuddet din pakke til dit lokale posthus hvor pakken skal afhentes inden 14 dage. Du vil naturligvis få besked om dette via en afhentningsseddel, som postbuddet enten lægger i din postkasse eller sender på sms.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Hvis du ikke er hjemme når postbilen ankommer og din forsendelse ikke kan komme i postkassen, så medtager postbuddet din pakke til din lokale GLS pakkeshop hvor pakken skal afhentes inden 7 dage. Du vil naturligvis få besked om dette via en afhentningsseddel, som GLS enten lægger i din postkasse eller sender på sms.

Hvor lang tid går der før at min bestilling er fremme?

Hos AV-Universe.dk bestræber vi os på at levere din bestilling hurtigst muligt, derfor modtager du din pakke i løbet af kun 4 hverdage, alt afhængigt af bestillingstidspunktet.

Hvilken fragtleverandør leverer min pakke?

Hos AV-Universe.dk anvender vi GLS, hvor det er muligt at vælge omdeling til pakkeshop, privat adresse og virksomheder. Alle ordrer bliver afsendt med pakke med 2-4 dages levering.

STATUS PÅ ORDRE

Jeg har ikke modtaget min bestilling?

Hvis du ikke har modtaget din pakke, bedes du kontakte GLS og oplyse dit pakkenummer som du har modtaget på sms eller e-mail. Hvis din pakke ikke er at finde hos GLS, så kontakter vi GLS og efterlyser forsendelsen, dette taget typisk 1-3 dage. Hvis de ikke kan spore pakke, så beder vi dig underskrive en tro- og love erklæring som skal retur til os. Når vi har modtaget og læst din tro- og love erklæring underskrevet, så ringer vi til dig og sender en ny pakke.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Når du har handlet hos AV-Universe.dk vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse via e-mail, beskæftigelsen sendes få minutter efter bestillingen. Hvis du ikke modtager beskæftigelsen få minutter efter, er der muligvis sket en teknisk fejl. Kontakt os på: info@av-universe.dk – HUSK at tjek din spam filter eller uønsket post, inden du kontakter os.

Modtager jeg et Track&Trace nummer?

Du får oplyst dit Track&Trace nummer når du modtager ordreopdateringen på e-mail eller sms.

FORTRYDELSE OG RETURNERING

Jeg ønsker at returnere en bestilling?

Hvis du ønsker at returnere en bestilling, så har du 14 dage fra den dag du modtog forsendelsen. Varerne skal pakkes ned som da du modtog dem, og faktura eller ordrenummer skal vedlægges. Skriv ligeledes også gerne hvorfor du returnerer bestillingen.

Returforsendelsen skal sendes til denne adresse:

Hobbygruppen ApS
Ebbeskovvej 3, rum 140
4640 Faxe

Hvad gør jeg hvis der mangler en eller flere varer i forsendelsen?

Hvis der mangler en eller flere varer i din forsendelse, skal du venligst kontakte os på e-mail: info@av-universe.dk – så undersøger vi hvordan fejlen er sket, og kontakter dig hurtigst muligt med en løsning.

FEJL OG MANGLER PÅ DIN BESTILLING

Hvad gør jeg hvis min vare er beskadiget eller defekt?

Hvis din modtagne vare er beskadiget eller defekt, bedes du sende os en mail på info@av-universe.dk – I e-mailen skal du vedhæfte et billede af den beskadiget/defekte vare og beskrive hvad der er galt eller hvad der er sket. Derefter vil vi kunne vurdere skaden hurtigst muligt, hvor der vil være mulighed for at sende dig en ny vare, refundere beløbet eller give dig en rabatkode til dit forhåbentlige næste køb.

Jeg ønsker at returnere en bestilling?

Hvis du ønsker at returnere en bestilling, så har du 14 dage fra den dag du modtog forsendelsen. Varerne skal pakkes ned som da du modtog dem, og faktura eller ordrenummer skal vedlægges. Skriv ligeledes også gerne hvorfor du returnerer bestillingen.

Returforsendelsen skal sendes til denne adresse:

Hobbygruppen ApS
Ebbeskovvej 3, rum 140
4640 Faxe

ØVRIGE SPØRGSMÅL

Kan man få udleveret varer på lageradressen?

Ja det kan du! – du skal blot købe varen i webshoppen, og oplyse hvornår du ønsker at afhente varen, så finder vi et tidspunkt sammen.

Kan man ringe til jer?

Ja du kan sagtens ringe til os, vi ønsker dog helst at du sender en e-mail med dit tlf.nr. på info@av-universe.dk først så vi eventuelt kan ringe dig op, da vores kundeservice på telefon er under begrænset bemanding.

Hvordan får jeg rabatkoder?

Du får tilsendt rabatkoder og andre gode tilbud hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev!